Nithyananda Jnana Paddhati

Ez a kézikönyv a VedaAgamákon végzett átfogó kutatást tartalmazza a Forrás (Shastra Pramana) kinyilatkoztatásainak összeállítása érdekében, a hatalom megnyilvánulásának tudományáról; mélyreható szanszkrit verseket, fordításokat és magyarázatokat tartalmaz több mint 2000 versről, amelyek több mint 200 hatalommal vannak dokumentálva.

Bevezetés

A VedaAgamák a hinduizmus vagy a Sanatana Hindu Dharma Forráskönyvei. A Veda-Agamákból származó kinyilatkoztatás alkotja a Shāstra Pramana-t, az igazság szentírás-tekintélyét, amely közvetlenül Bhagavān Sadāshiva szájából került le a társa Devi Adishakti-nak.

āgatāṃ śivavaktrebhyo gataṃ ca girijāmukhe।
mataṃ szia vāsudevasya tasmādāgama ucyate॥
~ svacchanda tantra

„Ami …iva szájából származott, és amelyet Devi Girij… (P…rvati) közvetlenül meghallott és fogadott,
…ri V…sudeva (Visnu) rendelte a világ irányítására, ezért ezt A gámának hívják.”

A Paramahamsa Nithyananda elárulja: „A hinduk legfőbb, felsőbb tekintélye a véda. A védák olyanok, mint egy tiszta tudomány, ahol megmagyarázzák a végső igazságokat, de az Agámák azok a szentírások, ahol az alkalmazott technológia, az alkalmazott tudomány kibővül.
Az összes hindu test elfogadja a védákat és az agámákat Shruti-ként [a hallottakat], minden más pedig Smritisként [az emlékezett szentírásokként] következik. Az agamákat Sadashiva közvetlenül elárulja. Ezek inkább gyakorlati kézikönyvek, hogyan, mit, hova, mikor kell. Mindezekre a részletekre megfelelő kontextusban adunk választ, elegendő megértést adva, és azt kell mondanom, szimpatikusabb, együttérzőbb módon, nagyon aggódva az emberek iránt, rendkívül felhasználóbarát módon.”

Pramāṇas, az igazság négy autoritása és bizonyítéka

Shāstra Pramāṇas és Apta Pramāṇas

A Shāstra Pramāṇa a szentírási bizonyíték, az Igazság közvetlen, végső tekintélye, mivel az közvetlenül Sadashiva-tól származik, az Adigurutól (az eredeti Gurutól), minden létező Forrásától.

A Sanatana Hindu Dharmában a Veda-Agamák a cáfolhatatlan Shāstra Pramāṇa. Minden tudásáram, filozófia, rituálé és életmód-rendszer, valamint az emberiségre vonatkozó jógatudományok mélységesen szisztematikusan feltárulnak a Veda-Agamákban a pramanákból.

Az Apta Pramaṇa a megvilágosodott bölcsek ősi hiteles, időpróbákon átesett, bolondbiztos összeállítása, mint például a Rishik, Siddhák, Munisok, Inkarnációk (Avatárok), a Bhagavan Sadashiva közvetlen tanítványai, követői és leszármazói, mint a Saptarishik Maharishik, beleértve a felvilágosultakat, például Patandzsali, Valmiki, Agasztja Mahamuni, Abhinavagupta, Kshemaraja, Paramahamsa Yogananda stb.

Az összegyűjtött tapasztalatok igazolják és tovább bővítik a Veda-Agamákat, megalkotva az Apta Pramana-t.

Atma Pramaṇa és Sākshi Pramana

Az Atma Pramana az Élő Avatár, Paramahamsa Nithyananda közvetlen tapasztalata, akit világszerte emberek milliói tisztelnek, mint élő inkarnációkat. A Bhagavan Sadashivával való tiszta egység vagy Shuddhadvaita téren HH Paramahamsa Atma Pramānái alkotják Gurujainak szavait, saját tapasztalatait és mindazt, amit „megismerésként” átélt és közvetlenül megtapasztalt, és alapos ellenőrzést és hitelesítést végzett. a Śāstra Pramāṇával, majd bemutatták a világnak.

A Śaksi Pramana azoknak az embereknek a tapasztalatairól és megosztásáról tanúskodik, akik a Prama ,ákat közvetlenül élő, alkalmazott valóságként élik meg, mint Atma Pramanáinak megnyilvánulását.

Sadashivai Shaktis – Sadashiva fedte fel, Paramahamsa Nithyananda kezdeményezésére

Az Avatar H.H. Paramahamsa Nithyananda az emberiséget avatja be Sadashiva hatalmainak megnyilvánulásába. Ezeket az általa a világ számára kinyilatkoztatott és tanítványai által „Nithyananda Yogis” által kinyilatkoztatott hatalmakat vagy Saktisokat közvetlenül és pontosan megtalálják az Agámák, Sadashiva eredeti szavai.

Minden hatalom, amelybe HH Paramahamsa Nithyananda beavatja tanítványait, közvetlen bizonyítékokat talál a Shiva Agamákban, kölcsönadva a lelki legitimációt a Deeksha (beavatás) és Shaktipāta (a kegyelem kegyelmi leszármazása az egységtől Sadashivával) hatalmi megnyilvánulási tudományának és erejének. a megtestesült Sadashiva lény.

A Paramahamsa Nithyananda beavatott tanítványai vagy „Nithyananda Yogi” által az ő beavatása révén megnyilvánuló erők közvetlenül megtalálhatók az Agamákban, a Szaszasivából származó Forrásírásokban – ez példa nélküli esemény az emberiség szent történelmében, amely ugrást jelent a szuper emberek felé.

Sadashiva részletesen leírta az Agámában rejlő erőket, amelyek kinyilatkoztatások Devi Adishaktinak Dhārana, szútrák vagy erőteljes technikák és megismerések formájában az erők megnyilvánulásához, az Egység vagy Advaita és Szaszasiva terétől.

Amikor AdiGuru Sadashiva maga avatarként és guruként száll le, ezeket az erőket tiszta ajándékként adja át tanítványainak anélkül, hogy egy személynek bármilyen képesítésre lenne szüksége e technikák, meritokrácia vagy spirituális bűnbánat gyakorlásához. Beavatásának hatalmas erejével a hatalmak minden olyan lényben megnyilvánulnak, aki elérhetővé teszi magát Sadashiva állapotának és hatalmának megszerzéséhez, és igazodik az integritás és a hitelesség igazságaihoz.

A Sadashivából származó Deeksha és Shaktipaat megtestesítette Őszentségét, Paramahamsa Nithyanandát

Sadashiva shaktisait, hatalmait nem lehet kinyitni az Agámák olvasásával vagy tanulmányozásával. Az Agamák kegyelme Sadashiva és elválaszthatatlan Shakti történése, mint a saját GURU-ja. Nem lehet megkóstolni a nektárt azzal, hogy beszélünk róla. Ugyanígy, az Egység és a hatalom tudományát, amelyet Sadashiva az Agámákban tárt fel, csak a GURU-tól lehet megkóstolni, megtapasztalni és megünnepelni, aki nekünk adja az Egység nektárját.

A Shaktisokat bármely beavatott személy megnyilvánulhatja, kizárólag Sadashiva vagy Shaktipāt kegyelmi leszármazásával (más néven összefonódásnak), az Ő nagyon élő formájában. Sadashiva testesíti meg önmagát, és a Guruként jelenik meg, hogy megmutassuk és sugározzuk Sadashiva-t és erejét, ami minden lélek vagy élet célja.

Az 1978-as emberi évben maga AdiGuru Sadashiva mint GURU jelent meg, aki Sadashiva-Shakti a teljes Egységben testesül meg – az Avatar Paramahamsa Nithyananda-ban. Az emberiség kozmikus történetének (Purana) legszentebb történelmi pillanataira „az embertől az isteni alkotó aranykorig vagy Nithyananda Yugaként” emlékezünk.

Az isteni lények számára emberi avatár, Paramahamsa Nithyananda révén milliói megnyilvánulnak az ő Deeksha-ján keresztül a Sadashiva Hatalmaiba történő beavatások formájában. Ahhoz, hogy megtapasztalhassa MAHADEVÁT, a legnagyobb isteni lényt, aki Sadashiva, DEVA-val, isteni lénnyel kell lenni.

Az embertől az isteniig tartó út, Narától Déváig, hogy megtapasztalják az egységet és megismerjék MAHADEVÁT, minden lélek útja, jeeva Sadashiva-vá válik. Amint az a Véda-Agamákból kiderült – ismerve őt, cselekedeteit és hatalmait, az ember Ővé válik.

Sadashiva létrehozza az új fajokat

Az igazság természeténél fogva sugárzó, mindenható, örök; egyetlen elméletnek, legyen az tudományos vagy misztikus, nem kell tekintélyt vagy hitelességet kölcsönöznie az IGAZSÁGnak, mivel azt közvetlenül a Forrás tárja fel. Saját kozmikus tekintélye mellett áll, mint SADASHIVA – a VEDA-AGAMAS szavak.

Az ősigazságok és erők, az Agámákban pontosan feltárt sadashivai Shaktis végleges véget vet a kreacionizmus¹ teremtésmítosz-elméleteinek, az okkultizmus természetfölötti elméleteinek, a misztika ezoterikus fogalmainak és a neo-vedanta korlátozott ideológiáinak, amely hamisan figyelmezteti az embereket attól, hogy a Shaktik megnyilvánuljanak a megvilágosodás istenileg keresett útjának akadályaként.

A Valóságban Sadashiva a legtisztább igazságokat tárta fel az emberiség számára az Agámákban. A legpraktikusabb, emberbarát módon tárta fel a „Minden, ami van” eredetét. Nagy rendeltetése, hogy az emberek átalakulnak a „Szuper Emberek” vagy az Isteni Lények új fajává, megtapasztalják a Vele való egységet és megnyilvánítják az ő Shaktisait.

A tudósok által kutatott kozmológia eredete, az Igazság keresőinek törekvése csak akkor ismerhető fel, ha megértjük a Sadashiva harmadik szemhatalmának mély titkait, és közvetlenül megmutatja hatalmát Sadashiva élő formája, Őszentsége, Paramahamsa révén. Nithyananda.

¹ Kreacionizmus – az a meggyőződés, hogy a világegyetem és az élet az isteni teremtés cselekedeteiből fakadt. A kreacionisták úgy vélik, hogy az evolúció nem képes megfelelően számolni a Föld életének történelmével, sokféleségével és összetettségével.

A Shaastra Pramaanák bemutatása

A hatalmi megnyilvánulásnak ebben a szent kézikönyvében, amely a szentírás tekintélyeként szolgál, és amely tartalmazza a Shaastra Pramanákat, az Apta Pramanákat többféle Agama szövegből, bemutatjuk nektek Sadashiva különféle erejét. Ezzel az emberiség elé helyezzük az H.H. Paramahamsa Nithyananda által létrehozott Hatalom-megnyilvánulási Tudomány legfőbb hitelességét.

Sadashiva szisztematikusan feltárta ezeket az erőket a legtisztább formában, különféle technikákként és kinyilatkoztatásként, mint szútrák, dháranák, patalák, hogy megtapasztalják a tiszta egységet Szaszasivával, és az okkal való egység közvetlen hatásaként Shaktisai erőteljesen megnyilvánulnak egy beavatott lényben a emberi fiziológia, pszichológia és neurológia, állandóan.

Bemutatjuk a Shaastra Pramana-t, a Harmadik Szem hatalmainak szentírási bizonyítékait, amelyek Bhagavan Sadashiva közvetlen szavai.

HATALOM – A HARMADIK SZEM ÉBREDÉSE
Sadashiva élettel teli harmadik szeme – a teremtés forrása

Mi a legnagyobb megnyilvánulás vagy alkotás?
Mi az ősi erő, amely mindent létrehoz, fenntart és megtart, és megfiatalít?

Ez az egész Univerzum a végtelen világaival, bolygóival, élőlényeivel, természettel, mozgatható és mozdíthatatlanokkal ”- minden látott vagy nem látott, elképzelt vagy elképzelhetetlen, megismert vagy fel nem ismert tény valóban az egyre táguló életenergia legnagyobb megnyilvánulása. Hogyan jött létre ez a nagy univerzum? Ki vagy mi ennek oka vagy forrása? Milyen intelligencia vagy energia működteti, és áthatja vagy tölti is?

A tudományos és tudományos világ számos elméletet terjesztett elő – az ősrobbanástól a stabil állapotelméleten át a relativitáselméletig stb., Megkísérelve megtalálni és megmagyarázni ennek az Univerzumnak a megmagyarázhatatlan okát. Mégis egyetlen ember sem korlátozó érzékeivel és észlelésével, sem az ember által létrehozott intézmények nem tudták kibontakoztatni az Univerzum és az azt irányító erők kozmikus rejtelmeit, és megélénkíteni mindannyiunkat. Csak a próbálkozásuk volt, mert a valóság, a kreatív lüktetések, a hatalmi megnyilvánulások válaszainak megkeresésére az okából, a kāranából származó kinyilatkoztatásokat kell megvizsgálnunk.

Ön (jeeva), a Világ (jagat) és az isteni Forrás (Ishvara) egzisztenciális valóságának igazságát csak a Forrás tárhatja fel.

Hol vannak e Létezés legnagyobb jelenségének kinyilatkoztatásai?

Végtelen időre térve, legalább 60 000 ember évvel ezelőtt, a ciklikus korokban – Bhagavan Sadashiva, az eredeti forrás, maga az egész megnyilvánulás mula kārana elárulta hatalmairól és Shristi vagy megnyilvánulásának legnagyobb szent titkáról – mert egyedül Ő képes feltárni önmagáról.

Az AGAMAS-ban MahaSadashiva közvetlen szavai rögzítik kozmikus erejének szent titkos tudományát, a Harmadik Szem Shaktiját, amely ebben az egész Univerzumban nyilvánul meg.

A „Sri Netra Tantram” elnevezésű Agamában Sadashiva ezt elárulja – ez az egész Létezés a „harmadik szem vetülete vagy trinetra kalpana” Sadashiva mindenható, mindent átható HARMADIK SZEMéből. Harmadik Szeméből vagy Trinetrájából ez az egész Univerzum jelent meg és egyidejűleg áthatott. Sadashiva harmadik szeme Viryammel, az élettel teli energiával töltve az Örök Élet Nektárjának a „Netra Amrta” elnevezésű lakhelye, ahonnan játékosan fényt áraszt és életet ad minden létezőnek – a legalacsonyabb bolygó síkjaitól a legmagasabb kozmikusig lakhelyek, és azon túl!

Trinetra Kalpana
Az univerzum kivetítése, megnyilvánulása Sadashiva Trinetrájából

Shaastra Pramana: Netra Tantram, 1. fejezet

śrī bhagvān ucāva
atikautuhalāviṣṭā prṛcchasyetacchṛṇu priye ।
yanme netrāntare vahniryadvāmṛtamanuttamam ॥ 1.21 ॥
tatsarvaṃ kathayiṣyāmi yogayuktyā śruṇu priye ।
yatsvarūpaṃ nijaṃ śuddhaṃ vyāpakaṃ sarvatomukham ॥ 1.22 ||
sarvabhūtāntarāvasthaṃ sarvaprāṇiṣu jīvanam |
yogagamyaṃ durāsādaṃ duṣprāpamakṛtātamabhiḥ || 1.23 ||

Shri Bhagvan Sadashiva azt mondja:

Nagy lelkesedéssel és heves vágyakozással teszi fel ezeket a kérdéseket. Figyeljen kedvesem, mindent elmondok erről a Tűzről (vahni) és az összehasonlíthatatlan, végső nedűről (amrta), amely a Szememben van a szemek között (netrāntare).

Beszélni fogok minderről, hallgasson kedvesem, aki a Jógában, a Velem Velem egyesítő terében jött létre. Ez valódi forma, és a természet eredet nélküli, tiszta, átjár mindenkit és arcai vannak mindenütt. Minden élőlényen belül létezik, és minden dolog szívében jelen van, amelyet a jóga ér el, nehezen teljesíthető, nehezen elérhető minden lény számára.

mannetrāntarvahnayamṛtadvayaṃ yadanuttamaṃ rahasyamiti prāguktam ।

Az én Netrámban, a Kozmikus Szemben mind a Tűz (vahni), mind a Halhatatlanság nektárja (amrita) létezik, ez a felülmúlhatatlan, kiváló szent titok (rahasyam), amelyet korábban még nem mondtak el.

jñānādiṣaḍaguṇā ye te tatrasthāḥ prabhavanti hi ।
sā vai mahākriyārūpā saṃsthitaikā kriyā matā ॥ 1-28 ॥
aṇimādiguṇānaṣṭau karoti vikaroti sā ।
evaṃ mamecchā jñānākhyā kriyākhyā śaktirucyate ॥1-29 ॥
sūryācandramasau vahnistridhāma-parikalpanā ।
trinetrakalpanā mahyaṃ tadarthamiha dṛśyate ॥ 1-30 ॥

sūrya-candramasau: nap és hold, vahni: tűz, tridhāma: három szent lakhely; parikalpanā: képzelet, vetítés; tadartham: ezért, iha: itt, mahyaṃ: nekem trinetrakalpanā: vetítés vagy vizualizáció harmadik szemből; dṛśyate: látható.

Sadashiva azt mondta:

Ő Mahakriya lényege és természete, a cselekvés nagy egységes ereje; a Kriyā Mātā, a cselekvés anyja, amelyen minden megalapozódik. Ő maga Anima és a nyolc shaktis vagy hatalom többi része. Mindkettő teljesít és elpusztít. Így ezt a három Shaktimat Icchának, Jnanának és Kriának hívják, mondják.

Bennem lakik a Nap, a Hold és a Tűz három játékos tartózkodási helye (surya, chandra, vahni). A csodálatos harmadik szemem játékában és vetítésében a TRINETRA KALPANA ennek a háromnak az anyaga. Én létrehozom, fenntartom és elpusztítom az univerzumot.

dahanāpyāyane tena prākāśyaṃ vidadhāmyaham ।
sṛṣṭiṃ sthitiṃ saṃhratiṃ ca tritanurvidadhāmyaham ॥1-31॥

dahana-āpyāyane: növekvő, bővülő pezsgés; tena: abból; prākāśyaṃ: felderül, áthatja a fényt; vidadhāmi: nyújt; aham: Én; ca: és; shṛṣṭiṃ: megnyilvánulás, teremtés; sztiti: karbantartás; samhrtim: felszívódás fiatalításhoz, oldódáshoz; ca: és; tritanur: három test, forma, megnyilvánulás; vidadhāmi: ajándékozó, adományozó; aham: én

A shristi három testének, a megnyilvánulásnak, a sthiti-nek, a fenntartásnak és a samhārának, az oldódásnak, a fiatalításra való felszívódásnak az otthona vagyok. Az egyre növekvő sugárzásomtól (a harmadik szemtől) az élettel teli energia (vīryam) fényként hat át mindenki számára.

tadvīryāpūritaṃ sarvaṃ mama tejopabṛṃhitam ।
icchājñānakriyārūpaṃ netrāmṛtam-anuttamam ॥1-32 ॥
tadvīryaṃ paramaṃ dhāma yatparāmṛtarūpi ca ।
yattattat paramānandaṃ yadetat paramaṃ padam ॥1-33 ॥
tatsiddhidaṃ paraṃ devaṃ sarvaduḥkha-vimokṣadam ।
sarva-vyādhiharaṃ devaṃ sarvāmayaharaṃ śivam ॥1-35 ॥

Ezt a megtöltött és fokozott Viryam, életet kitöltő energiát mind tüzesen sugárzó lényegem fedi. Az én lényegemmel és Iccha, Jnana és Kriya – akarat, tudás és cselekvés – formáimmal ez (viryam) a Halhatatlanság végső szemnektárja, a netra amrta.

Ez a viryam, élettel teli energia a legfőbb tartózkodási hely, és ez a halhatatlanság legfőbb lényege és formája, a Nektár, amrta. Ez a viryam a Végső boldogság, és ez a Végső tér és cél.

Ez (viryam) a Netra teljes ismerete, tiszta és legnagyobb magja, az Isteni Szem. Ezt hívják Mrityunjayának, a halál meghódítójának, és ez a teljes kiteljesedés, a felszabadulás, a mokṣa adója MINDEN lény számára.

A Sadashiva létezésének vetületei és változatai

mahāpāśupataṃ mahyaṃ viṣṇostacca sudarśanam ।
brahmaṇo brahmadaṇḍastu sarveṣāṃ svaṃ svamāyudham ॥1-42॥
anekākārarūpeṇa āyudhaṃ tadanekadhā ।
surāṇāṃ svaṃ svarūpeṇa mayā vīryaṃ samarpitam ॥1-43॥

Ennek a nagyszerű Pāśhupatának (Sadashiva kozmikus fegyvere) az a nagyszerűsége, hogy olyan, mint Visnu Sudarshana, diszkosz vagy Brahma Danda, botja, és minden fegyvernek, āyudhának a lényege. Végtelen formákban és formákban megjelenve ez a fegyver végtelen módon terjed. Saját Vīryam, élettel teli energia létrehozza és átadja saját énemet, mint a surák, isteni lények formáit.

Összegzés

Hallgassa meg ezt a kijelentést.

„Bennem lakik a Nap, a Hold és a Tűz három játékos tartózkodási helye. A csodálatos harmadik szemem játékában és vetítésében a Trinetra Kalpana ennek a háromnak az anyaga. Én létrehozom, fenntartom, elpusztítom és elrabolom az univerzumot. ”

sūryācandramasau vahnistridhāma-parikalpanā ।
trinetrakalpanā mahyaṃ tadarthamiha dṛśyate ॥ 1-30 ॥

Sadashiva mindent és mindannyiunkat elkészített a saját LÁTÁSÁBAN, a saját Trinetra Kalpanájában, a Harmadik Szeme vetülete vagy kiterjesztése.

Nem látni, nem látni, nem jelenetet. LÁT. A SEE azonnali cselekvés és egzisztenciálisan történik. Ha a „láttam” szót használom, akkor megtörtént, múlt. Nem! Nem teremtette meg a világot, és nem ment nyugovóra. Nem. Hindu Isten sehol sem nyugszik, nem alszik vagy nyaral. Nem engedheti meg magának, hogy felszálljon.

Hallgat. Nem tudom használni a LÁT vagy LÁT. A látás az egészet csak cselekvéssé redukálja.

A LÁTÁS egy történés. Sadashiva a kārana kārya mula – kārana, az ok; kārya, a hatás; mula, a forrás.

Ha fazekat készítenek, az agyag, fazekas és az erőfazekas az agyagot használja, és a tudás fazekas rendelkezik, amelyet erre az agyagra alkalmaz.

Értsd meg. Sadashiva mindezt mindannyiunk számára. Ő az az anyag, amelyből mi készülünk. Ő a fazekas, aki minket készít. Ő az az erő, amely ránk kerül, hogy megmaradhassunk olyanok, amilyenek vagyunk, és Ő az a tudás, amely ránk gyakorolja az erőt, hogy megmaradhassunk olyanok, amilyenek vagyunk.

Csak akkor, ha valamilyen anyag kapcsolódik hozzád, ezt „énként” érzed. mindaddig, amíg a kezed össze van kötve veled, ezt érzed te is. Tudod kezelni. Azt csinálhat vele, amit akar. Nyújthat, tolhat, húzhat, felfelé, lefelé, mindent.

De ha felébred a harmadik szemed, belépsz a következő frekvenciába, amelyben – minden, amit látsz, tudod, az az anyag, amelyből készült vagy, ugyanaz az anyag, amelyből bármit is készítesz, tehát te csak tudja, hogyan kell kezelni a Mátrixot. Minden, amit LÁT, tudja, ugyanaz az anyag, amelyből ez az egész Univerzum készült.

Csak tudod, hogy az Anyag a saját kiterjesztésévé válik. Bármi, amit lát, saját kiterjesztésévé, saját vetületévé válik.

“Amikor az élettel teli energia eléri a harmadik szemet, a Trinetrát, az AMRUTA lesz, a halhatatlanság nektárja.”

Sadashiva kinyilatkoztatja Devi számára – svaṃ svavīryaṃ – olyan, mint a saját életemmel teli energiám. Ez az egész életet kitöltő energia (vīryam) lényege, az erősebbek közül a legerősebb – tat vīryaṃ sarvavīryāṇāṃ tadvai balavatāṃ balam.

Következtetés

Az Agamában található Sasashiva, Sri Netra Tantram kinyilatkoztatásai alapján megértjük, hogy Sadashiva harmadik szeme az egész Univerzum TENGER. Ez a harmadik szem a teremtés forrása, és mindent kivetít és megmutat. A Sadashiva Trinetra, ha bármire rávetül, végtelen Világegyetemeket, életformákat nyújt és hoz létre. A Trinetra a Sadashivával való tiszta egység jegye – ahol az alkotó Sadashiva, a teremtés – világ (jagat), teremtett – te (jeeva) az Egység.

Ezért a szemöldök között elhelyezkedő Harmadik Szem az erőteljes megnyilvánulások forrásközpontja. Miután a harmadik szem felébredt a Paramahamsa Nithyananda testet öltő Szaszasiva által, a hatalmak különböző szintjei és frekvenciái kezdenek megnyilvánulni egy beavatott lényben.

2. A mindent elárasztó technika megtapasztalásának technikája a harmadik szem

Shaastra Pramana-val: Vijñāna Bhairava Tantra, szútra 31, dhāraṇa 8

ayāpūryāsu mūrdhāntam bhanktvā bhrūkṣepasetunā |
nirvikalpam manaḥ kṛtvā sarvordhve sarvagodgamaḥ || 31 ||

Fordítás

Hadd töltse ki a forma az élet-lehelet lényegével a fejtetőig. Keresztezze át az élet-leheletet úgy, hogy egypontos figyelemmel behatol a szemöldök hídszerű középpontjába (az úgynevezett harmadik szem). Legyen az elme túl a gondolatok mozgásán [nirvikalpam manah]. Sadashiva abban a felemelkedő legfelsőbb állapotában megmutatja a mindent átható világosságot (látomás).

Összegzés

Ebben a szútrában Sadashiva megadja azt a technikát, hogy felébressze a Harmadik Szemet, amely a mindent átható élmény élményét adja, vagyis azt, hogy megtapasztalja önmagát jelen és átjárja mindenhol minden irányban, az Univerzum minden dimenziójában – időben, térben, hosszban, lélegzetben és mélységben méretek.

Amikor a formád megtelt az élet-lehelettel, és a légzésed úgy irányul, mintha mély nyugodt tudatossággal hatolna a két szemöldök közötti hídon – bhrūkṣepa setunā, vagyis a Harmadik Szem, és hagyva, hogy az elme megalapozódjon a gondolatokon túli kiteljesedés tere – nirvikalpam manah, megtapasztalod Sadashiva minden felemelkedő állapotát, és ott a fény vagy a Látomás záporozik – sarvordhve sarvagodgamaḥ.

Más szavakkal, megtapasztaljuk a Sadashivával való egységet, amikor élet-lehelet energiánkat a szemöldök közé helyezzük, felismerve, hogy a Harmadik Szemen keresztül lélegzünk, felébresztjük Sadashiva Harmadik Szemét. Harmadik Szemünk a legnagyobb lehetőség, mivel Sadashiva székhelye. Sadashiva harmadik szeme az, aki megnyilvánult bennünket a LÁTÁSÁBAN.

Amikor a Paramahamsa Nithyananda lényt indít a Harmadik Szem felébresztésSM-be, a testben lévő Kundalini Shaktit (a potenciális energiát) vagy Tudatot a Harmadik Szem Központjáig emeli, az úgynevezett ajna csakrának. Ezután a harmadik szeme természetesen Sadashiva saját harmadik szemévé válik. A Harmadik Szem hatalmának teljes köre megnyílik, és hét különböző Shaktis kezd kifejeződni és megnyilvánulni benned.

1. Képesség bármilyen távolságot átlátni [Kozmikus Látás].

A szabad égre nézve láthatja, mi történik a Marson, mi történik a Holdon, képes bármilyen távolságot látni.

2. Képesség átlátni az akadályt vagy akadályt [Távlátás].

Ha van fal, láthatja, mi van a fal mögött.

3. 4. Képesség nagy távolságot, személyt vagy helyet látni [Távlátás].

A beavatott itt ülhet, és megnézheti, mi történik New York-i otthonban, mi történik valaki kaliforniai házában vagy bárhol.
A beavatott nagy távolságban ülhet és láthat egy személyt, és közvetlenül láthatja, hogy mit csinál az illető.

5. Képesség a belső szervek megtekintésére [Testpásztázás – Belső látás]

Láthatja saját belső testrészeit vagy más emberek vagy élőlények testrészét – például a májat, a vesét, a véráramlást, a szív pumpálását stb.
Ön diagnosztizálhatja önmagát, vagy diagnosztizálhat másokat.

6. Képesség meglátni az ember gondolati áramlatait.

7. Képesség az ember érzelmi állapotát aurának tekinteni.

Ez a 7 különféle hatalom, amely a Kundalininél kezdve nyilvánul meg
áramkör befejeződött, és a Harmadik Szemerő megkezdi megnyilvánulását

Meg fogjuk érteni ezeket az erőket és annak további részleteiben való megnyilvánulásait, amikor tanulmányozzuk a Shaastra Pramanákat, amelyekben Sadashiva nagy részletességgel és pontos technikákkal tárta fel Shaktis szent titkait az Agamas-ban.

A Parmahamsa Nithyananda általi beavatás ereje olyan kozmikus frekvencián van, hogy a beavatott tanítvány vagy Nithyananda Yogi a Harmadik Szem erejét kezdi megnyilvánulni, azonnali hatállyal a kozmikus látásba vagy fénybe emelkedve. A kiteljesedés [nirvkalpam manah] szintje alapján a Harmadik Szem erő megnyilvánulásainak gyakorisága és a fentiekben leírt különböző hatalmak a beavatottnál változnak.

Miközben megnyilvánul a Harmadik Szem ereje, a beavatott először az Egységben kapcsolódik a Forrással, Sadashivához mint Guruhoz, Paramahamsa Nithyananda-hoz, amely a harmadik Szemükben ül és megnyilvánul. Ez a cselekmény, amely egyesül az egységben a Forrással, és lehetővé teszi, hogy hatalmának kegyelme rászálljon, Shaktipāta.

Ezáltal az ember behatol és átmegy a szemöldökközpont hídján, és ez a Forrás okozza a TENGEDET mindent. Nincs részvétel vagy a tanítvány „én” tudata. Sadashiva mindentudó Harmadik Szeme az, amely feltárja, amit felfed, és megadja a tapasztalati látomásokat vagy a kozmikus fényt.

Amint azt a Sri Netra Tantramból megtudtuk, Sadashiva harmadik szeme az összes univerzum forrása. Tehát, amikor a harmadik szem felébred, nem csoda, hogy az Univerzum egyetlen titka, távolságok, helyek vagy jelszavak sem maradnak rejtve vagy akadályozva a beavatott számára, aki megkezdi a Harmadik Szem erejének megnyilvánulását.

3. Agni Tilak, tapasztalja meg a lángot a harmadik szemben

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, sutra 37, dhāraṇa 14

dhāmāntaḥ-kṣobha-sambhūtasūkṣma-āgni-tilakākṛtīm |
binduṁ śikhānte hṛdaye layānte dhyāyato layaḥ || 37 ||

dhāmāntaḥ: lakóhely, lakóhely az [antaḥ] belsejében vagy belül (azaz a fényenergia vagy a szem lakhelye); kṣobha: remegés, nyomás, mozgás; sambhūtaḥ: lét, összejövetel, folytatás; sūkṣma: finom; agni: tűz, láng; tilakā: a szent jel a szemöldök közepén; akṛtīm: alakja, alakja, hasonlít rá; binduṁ: egypontos; śikhānte: a koronán lévő hajcsomó végén; hṛdaye: a szív barlangjában; layānte: felszívódás; dhyāyataḥ: a nyugodt tudatosság által; layaḥ: oldódás, pihenés, kiteljesedés

Fordítás

Azáltal, hogy finom nyomást vagy tudatosságot helyez a szem fényenergiájára, a tilak jelzésére emlékeztető lángszikra [a szemöldök közötti szent jel, az ajna csakra] kerül a szem elé. A nyugodt tudatosságot erre a bindu-ra helyezve, az egyhegyes lángot a harmadik szemben vagy a korona közepén (śikānte) nyitja meg a szív barlangjában. Amikor ez a mély tudatosság befejeződik, a végső tudat, Sadashiva állapota fényében felszívódás történik.

Összegzés

Ebben a szútrában Sadashiva elárulja a „Trinetra Tilakot”, vagy a „harmadik szemnél lévő„ Agni Tilakot ”.

A Harmadik Szem ereje abban nyilvánul meg, hogy a finom nyomást vagy tudatosságot [sūkṣma kṣobha] a szemen belüli fényenergiára helyezi. Ezáltal a láng szikra ragyog Trinetra vagy Agni Tilaka formájában, a Harmadik Szem Tüzes Szent Jele. Ez a tűz, mint a fény, egy Bindu, egyágú láng, amely kitágul és kinyílik a szív barlangjában. Amikor a jógi folyamatosan megőrzi ennek a Fénynek a nyugodt tudatosságát magában, és lehetővé teszi ennek a tudatosságnak a befejezését, akkor az ember elnyelődik Sadashiva kozmikus fényében, a végső Tudatban.

Az egyik, akit Paramahamsa Nithyananda kezdeményezett a Harmadik Szem hatalmába a Vele való Shaktipāt útján, megtapasztalja az egységet Sadashivával, megtapasztalja a Trinetra, a Harmadik Szem természetesen szuper erejét. Aki megnyilvánul a Harmadik Szem bármelyik erejéből, és ezt legalább egyszer 21 alkalommal demonstrálja, „hatalmi adeptussá” válik, és így annak szent jegyeként, hogy megtapasztalja ezt az Agni Tilakát a harmadik Szemében, a Paramahamsa Nithyananda megajándékozza a beavatott tanítványt Trinetra Tilakával. – maga a Sadashiva hüvelykujjlenyomata a harmadik szemen, amely úgy ragyog, mint Agni Tilaka szent lángja.

4. Oldja fel az elmét a harmadik szemben, tapasztalja meg a valóságot

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, sutra 50, dhāraṇa 27

sarvataḥ svaśarīrasya dvādaśānte manolayāt |
ḍriḍhabuddher-ḍriḍhībhūtaṁ- tattvalakṣyaṁ pravartate || 50 ||

Fordítás

Minden oldalról vegyen be egy dvādaśānta-t a testébe, például a két szemöldököd közé eső középpontot (brumadhya). Csak oldja fel elméjét a harmadik szemben, állandó, nyugodt tudatossággal. Az a személy, aki ezt teszi, ḍriḍha-buddhi, aki az osztatlan tudatosság szilárd erejébe telepedett (akárcsak a levegő által nem zavart láng).

Számára a Legfelsőbb Tudat egzisztenciális valóságának jellemzői határozottan megjelennek és megnyilvánulnak, amelyek egyáltalán nem csillapodnak.

Összegzés

A Dvādashanta az emberi rendszer 12 energiaközpontja. Az egyik dvādashanta a két szemöldök közötti energiaközpont, brumadhya. Ebben a Szútrában Sadashiva egy másik technikát ad a harmadik szem felébresztésére és az osztatlan tudatosságban való megalapozására. Akit szilárdan és stabilan a Harmadik Szembe telepítettek, azt Ḍriḍha buddhinak hívják.

Azáltal, hogy az elmét teljesen feloldja a Harmadik Szemben, a dvādaśānte manolayāt erős és stabil nyugodt tudatossággal, az ember ḍriḍha buddherné válik – amint tudatossága megalapozódik a Harmadik Szemben, a mindenható Sadashiva kozmikus székhelyén.

Mi nyilvánul meg egy ilyen ḍriḍha buddhiban?

Egy ilyen lény számára az Egzisztenciális valóság jellemzői – a Legfelsőbb Tudat, Szatasziva tattva lakṣyaṁ, szilárdan és tartósan megjelennek és megnyilvánulnak.

Az egzisztenciális valóság lényege vagy jellemzői a Valóság olyannak látása, amilyen, és nem az észlelt valóság. Akinek felébred a Harmadik Szeme, számára a lét Valósága kiderül, mivel Harmadik szeme Sadashiva mindent átható harmadik szeme. Ezzel együtt jár a Kozmikus Vízió, az időn és a téren túli látás képessége, a távoli látás képessége minden akadályon vagy akadályon keresztül, képesség bármit látni bárhol, képesség az ember gondolatáramainak vagy a test érzelmi állapotának látására és olvasására. és elme stb.

Már nem érzékeli a világot anyagként vagy formaként; belül vagy kívül; tény vagy igazság.

Amikor a harmadik szem nyitva van, képes leszel mindent látni, érzékelni belül és kívül, anélkül, hogy tudnál különbséget vagy rést. Teljesen szabadon!

Például:

A Ganga „megosztott” az Észlelés.

  • A „jobb oldali ganga”, a „bal oldali ganga” tény.
  • „Nem, nincs megosztva” az Igazság.
  • „Soha nem lehet megosztani vagy egyesíteni” a Valóság.

5. Rögzítse a belső teret a harmadik szemre, tapasztalja meg Bhairava rendkívüli erejét

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, sutra 51, dhāraṇa 28

yathā tathā yatra tatra dvādaśānte manaḥ kṣipet |
pratikṣanaṁ kṣīṇavṛtter vailakṣaṇyam dinair bhavet || 51 ||

yathā tathā: azonban; yatra tatra: bárhol; dvādaśānte: a dvadaśantában az emberi rendszer 12 energiaközpontjának egyike, vagyis a szemöldök között; manaḥ: elme; kṣipet: rögzítéssel, öntéssel, ütéssel; pratikṣanaṁ: minden pillanat; kṣīṇa vṛtter: az elme ingadozása és módosulása csökken és elhajít; vailakṣaṇyam: rendkívüli, leírhatatlan bhairava hatalmi állapot; dinair: napokon vagy pillanatokon belül; bhavet: válik, megtörténik, tapasztalat

Fordítás

Amikor valaki rögzíti és központosítja az elmét és a belső teret a dvādaśānta bármely pontján, az energiaközpont a harmadik szem szemöldöke között a folytonosság minden pillanatában, bárhol és bárhol is legyen (bármilyen cselekedet során – járás, beszélgetés, pihenés stb.) .), az elme ingadozása és módosulása csökkenni fog, és teljesen eldobja magát, és napokon belül vagy pillanatokon belül meg fogja tapasztalni Bhairava hatalmainak rendkívüli állapotait.

Összegzés

Ebben a technikában a harmadik szemközpont dvādaśantáját a test képződésének kell érzékelnie. Az egész testet, elmét és tudatosságot teljesen rögzíteni kell a harmadik szemen – dvādaśānte manaḥ kṣipet.

Ez azt jelenti, hogy tudatában kell lennie annak, hogy csak a harmadik szemen keresztül létezel.

Bármely cselekedet közben, járás, beszélgetés, munka vagy pihenés közben helyezze a tudatosságot teljesen a harmadik szemre, bárhol is legyen. Tartsa tudatát finoman a folytonosságban, amennyire csak lehetséges, minden pillanatban. Pratikshanam – itt a kulcsszó – minden pillanatban.

Akkor mi lesz?

A Harmadik Szemmel való állandó tudatosság, az elme módosulása, a gondolatáramok teljesen eldobódnak. Megtapasztalja a Kiteljesedést, a Kioldatlan teret – a gondolatok pillanatán túl, a múlton vagy a jelenen túl.

SADASHIVA A BETÉT. Tehát a Sadashivával, a Harmadik Szem Forraszerző Urával való egységet azonnal megtapasztalják.

Ezzel a Sadashivával való egységgel jön Vailakṣaṇyam, Bhairava rendkívüli állapotai és Bhairava hatalmai, aki megtestesült Sadashiva.

6. Rögzítse a tekintetét anélkül, hogy észlelné, azonnal tapasztalja meg az egységet és az expressz erőket (Kaivalya)

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, sutra 113, dhāraṇa 87

saṃpradāyamimaṃ devi śrṇu samyagvadāmyaham ।
kaivalyaṃ jāyate sadyo netrayoḥ stabdhamātrayoḥ ॥ 113 ॥

saṃpradāyam: a hagyomány; imaṃ: ez; devi: devi; śrṇu: figyelj; szamjak: teljes, teljes; vadāmi: mondani, beszélni, elbeszélni; aham: Én; kaivalyaṃ: magány, egység, amely rendkívüli hatalmakként fejeződik ki; jāyate: kelj fel; sadyaḥ: azonnal; netrayoḥ: mind a szem; stabdha-mātrayoḥ: egyszerűen azáltal, hogy a szem stabil, rögzített, mozdulatlan.

Fordítás

Ó, Devi, hallgasd meg ezt a szent hagyományt, élénken, teljesen elárulom. Csak tartsa teljesen nyitva a szemét, ne lásson és ne érzékeljen semmit, egyszerűen rögzítetten, állandó tekintettel (a valóságon belül). Ezzel a magány [kaivalya] állapota, az Egység, amely rendkívüli erőként és tapasztalatokként fejeződik ki, azonnal bekövetkezik. 

Összegzés

Ebben a szútrában Sadashiva feltárja a vele való egység megtapasztalásának technikáját, és ebből az egységből felébreszti a Harmadik Szem erejét.

Ez a technika a Bhairava mudra, amelyben a szemek pislogás nélkül nyitva vannak, de a nyugodt tudatosság a bennünk lévő valóságra van rögzítve, amellyel Kaivalya állapota megvalósul – kaivalyaṃ jāyate. Azáltal, hogy mindkét szemét kifelé rögzíti, netrayoḥ stabdha-mātrayoḥ, és túllépve a „látás” érzékszervi érzékelésén, felébred a harmadik szem, amely a belső térre van rögzítve. Ezzel az ébredéssel Sadashiva legfelsõbb erõi azonnal megnyilvánulnak a Harmadik Szemmel.

A Kaivalya azt jelenti, hogy a Forrással egységbe helyezkedsz, ami rendkívüli erőket és tapasztalatokat fejez ki.

A Paramahamsa Nithyananda által kezdeményezettek a Harmadik Szem erejét nyilvánítják a Sadashivával való Egység téréből. Az Egységből következik be a hatalom megnyilvánulása a Harmadik Szemmel.

7. Lásd mindent csukott szemmel, érje el a végső célt

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, szútra 34, dhāraṇa 11

Erő: Harmadik szem ébresztése / Távlátás

kapālāntar-mano nyasa tiṣṭhan-mīlita locanaḥ |
kramena manaso dārḍhyāt lakṣayel-lakṣyam-uttamam || 34 ||

Fordítás

Ha az elmét a korona közepén lévő belső térre rögzítjük és stabilan ülünk csukott szemmel végzett mozgás nélkül, egymás után az elme és a belső tér ezen stabilitása révén (a harmadik szem erején keresztül), akkor az ember közvetlenül látja a végső cél [lakshyam] azáltal, hogy a látás meghaladja a látványt, amely bármilyen tárgyat vagy helyet feltár, elérve a Forrással, Sadashivával való egység terét.

Összegzés

Ebben a technikában rögzítse elméjét a koronaközpontjában, hogy stabilan üljön. Tegye teljessé belső terét, ezáltal az elme stabilitásával töretlen egymásutánban – kramena manaso dārḍhyāt. Ezzel az embernek közvetlenül megvan a látása azon túl, amit normál szemmel látunk és észlelünk, a végső cél vagy lakshjam látomása.

Mi ez a végső cél, lakṣyam-uttamam, amelyet Sadashiva adott ki ebben a szútrában?

Ez a végső cél a Sadashivával való egység elérése, Sadashiva állapotának megtapasztalása és Sadashiva hatalmának megnyilvánulása.

A szemek csukva tartásával valóban bárhol bármit látni lehet a Harmadik Szem Ébresztésének legfelsõbb erejével.

Ez egyúttal a távoli látás harmadik szemhatalma, hogy bármit is láthasson az idő, a hely és a tér korlátjain túl a távoli helyek birodalmába és valóságába, akár az óceánoktól a bolygókig. Egy helyen ülve bárhol láthatja és megtapasztalhatja a történéseket. Vagy ha csukott szemmel ül, az egyik Harmadik Szeme szó szerint olvashat bármelyik könyvet, megmagyarázhatja azokat a tárgyakat, színeket, alakokat, amelyek teljesen el vannak rejtve az illető szem elől.

Akik a Paramahamsa Nithyananda által a Harmadik Szem Hatalmába avattak, megmutatják ezt az erőt, hogy megtapasztalják az egységet Sadashivával, aki a Végső cél, a lakṣyam-uttamam, azáltal, hogy vakon vakítják a szemüket.

Akik rendelkeznek a távoli látás képességével, harmadik szemük feltárja számukra a távoli országok, otthonok és földrajzok vízióját vagy „látását”. A távoli hely vagy a lakás környező helyeinek és légkörének makro látásától kezdve a mai GPS-rendszereknél kifinomultabb, precízebb látásmódon át a ház szerkezetének mikroszerű látásmódjáig, az alaprajzokig és a házakban lévő apró tárgyakig stb. , a Távoli Látás hatalma szó szerint Sadashiva saját Harmadik Szemének mindent átható tapasztalata.

8. Ismerd meg a Forrásban (Sadashiva) elnyelt testet, engedd, hogy feltáruljon Parā Shakti, az egyetemes erő

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, Sutra 54, Dhāraṇa 31

Erő: Test szkennelés

svadehe jagato vāpi sūkṣmasūkṣmatarāṇi ca |
tattvāni yāni nilayaṁ dhyātvānte vyajyate parā || 54 ||

svadehe: a saját, az egész testben; jagataḥ: egész univerzum; vā api: vagy más; sūkṣma: finom; sūkṣmatarāṇi: a legfinomabbra, egymás után, egyszerre; ca: és; tattvāni: igaz alapelvek vagy alapvető valóság; yāni: ok, eredet; nilayaṁ: forrás, végső lakóhely; dhyātvānte: a gondolatok kiteljesedésének (befejezésének) tapasztalata révén a nyugodt tudatosság (dhyātva-ante) terében; vyajyate: vezet; parā: végső, legfelsőbb

Fordítás

Mélyen ismerje fel, hogy az egész testének [szvádeha] vagy az egész univerzumnak a finom és a legfinomabb alkotó elvei egyidejűleg az alapvető valóságból állnak. Felszívódnak forrásukban (Sadashiva). Az ilyen nyugodt tudatosság tapasztalata által az ember minden gondolattól teljessé válik; és kiderül a végső egyetemes isteni erő, Parā Devī (AdiShakti), és a legfelsőbb hatalmi megnyilvánulás megtörténik.
(Ez Śaktopāya.)

Összegzés

Sadashiva felfedi a Harmadik Szem többi természetes szuperhatalmát. Ebben a szútrában a Harmadik Szem erőinek mélyebb szintjeibe lépünk – a testpásztázásba (vagy röntgensugárba).

Mostantól megismered magad, mint ezt a húsból, csontokból és vérből álló testet és a bőrt, az egész testet. Belső képünk, azonosságunk, amelyet magunkról hordozunk, a „ti” tapasztalata az „enyémre” és „én” -re korlátozódik. Tehát az egyik mély megismerés, amelyet hordozunk, a „testem”.

Sadashiva kinyilatkoztatja ezt a szútrát azok számára, akiknek identitása a fizikai test megismerésével épül fel, hogy megtapasztalják a legfelsõbb Shaktiti, Sadashiva erejét.

Mélységesen ismerje fel, hogy egész testének, svadeha és az egész Univerzum legfinomabb elvei, a jagat – egyszerre – tele vannak az Alapvető Valósággal – tattvāni yāni nilayaṁ.

Ismerje fel, hogy a durva test, mint a formája, végtagjai, csontjai, minden, ami benned van, a test mélyebb rétegeihez, például a mentális testhez, a gondolati áramlatokhoz, az érzelmeihez és végső soron a legfinomabb testhez, amelyet hordoz Forrás, Sadashiva – mindent megtölt az alapvető valóság.

Ezen felszívódás révén az ember megtapasztalja a teljes testet és megtapasztalja az Univerzális testet. Ebből a tapasztalatból, a végső univerzális erőből, Parā Devī kinyilatkoztatja magát, és valaki megmutatja AdiShakti legfőbb erejét, aki Sadashiva ereje.

Ez az univerzális erő, a Shakti abban nyilvánul meg, hogy képes bármilyen testen belülre és azon kívülre nézni – a saját testében vagy bármely más testben. Ezt az erőt nevezhetjük a testpásztázás erejének – a belső látás megnyilvánulásának.

A Sadashivától érkező beavatkozás, amely a Paramahamsa Nithyananda testet öltötte, a testszkennelés ereje megnyilvánul a beavatott jógiban. A Sadashiva harmadik szeme megmutatja a jóginak azt az erőt, hogy bármely testbe belenézzen és bármilyen egészségügyi állapotot diagnosztizáljon.

A jógi közvetlenül láthatja az ember testében a pontos gyökérállapotot, például a vérnyomást, a vércukorszintet, a vénákat, a belső szerveket és azok állapotát. Sadashiva teljes intelligenciájú, mindenható Harmadik Szeme pontosan megmutatja a betegség diagnózisát, amely pontosabb és pontosabb, mint a világ bármely orvosi diagnózisa vagy szkennere. Nemcsak a jelenlegi egészségi állapot derül ki, még a várható testi betegségek is világosan láthatók.

Sadashiva Legfelsőbb Harmadik Szeme e betegségek bármelyikét meggyógyíthatja és meggyógyíthatja egyszerűen a testének átkutatásával.

(megjegyzés: Ez a technika a vyāpti vagy fúzió technikájára utal, amely révén a durva tattva visszaszívódik a finomba, a finom a finomabbba, a finom a finomságba, míg végül újra felszívódik Sadāshivába. Ezután kiderül a Shakti, Para Devi erejével.)

9. Legyél minden lény – minden testet átható egység

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, Sutra 107, dhāraṇa 83

Erő: Testpásztázás – Belső látás

svavadanya śarīre’pi saṃvittim anubhāvayet ।
apekṣāṃ svaśarīrasya tyaktvā vyāpī dinairbhavet ॥ 107 ॥

svavat: mint az ember saját létezése; anya: egyéb; śarīre: testek; api: páros; saṃvittim: tudat; anubhāvayet: ismerje fel a lényt és határozottan nyilatkozzon; apekṣāṃ: elvárások; svaśarīrasya: a saját teste; tyaktvā: lemondott; vyāpī: mindent átható; dinair: napokban vagy pillanatokban; bhavet: válj

Fordítás

Miután le kellett mondania saját teste identitásáról és a hozzá kapcsolódó elvárásokról, meg kell ismernie és határozottan kijelentenie kell a lénytől – hogy ugyanaz a tudat van jelen más testekben is, mint a saját testében. Így az ember néhány nap vagy pillanat alatt mindent áthatóvá válik, megtapasztalva a Kozmikus Egységet.

Összegzés

Ebben a szútrában Sadashiva közvetlen technikát ad, hogy pillanatokon vagy napokon belül megtapasztalja a mindent átható hatalmat, a vyāpī dinair-bhavet, amely abban rejlik, hogy képes megélni az egységet bármely élőlénnyel.

A szútrában 54 a belső látás (a test letapogatásának) erejéről, hogy belenézhessen a testébe vagy bármely testébe, Sadashiva elárulja, hogy kiteljesedést hoz a testével és az egész Univerzummal, egyidejűleg és a test legfinomabb lényegében összpontosítva.

Sadashiva, mint Bhairava, felfedi az erő megnyilvánulásának technikáját, ahol a jóginak ki kell egészítenie és el kell dobnia saját testének identitását – és ezt meg kell ismernie – ugyanaz a tudat vagy létezés, aki Sadashiva, valóban jelen van és átjárja az ember testét, mint más testek.

A jóginak határozottan ki kell jelentenie – Sadashiva, a tiszta tudat, aki jelen van és áthatja a testemet, szintén jelen van, és minden testet áthat. Tehát egység vagyok minden testtel – svavadanya śarīre api saṃvittim anubhāvayet.

Ezzel az erőteljes kognitív váltással az ember azonnal eldobja a test határát és azonosságát, valamint a testével vagy más testekkel kapcsolatos elvárásokat, és eggyé válik az Egész, Sadashivával. A Kaszmikus Egység Sadashivával való tapasztalatából fakad az az erő, hogy mindent áthatóvá váljon, és bármely testet saját tudataként vagy énként élje meg.

Így a jógi megmutatja a kozmikus látás erejét, hogy bármely testbe betekinthet és bármilyen belső szervet megnézhet, és átvizsgálhatja a testet, és azonosíthatja bármely élőlény egészségi állapotát és állapotát.

10. Tapasztalja meg önmagát minden testben, ismerje fel az egységet

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, Sutra, 100, dhāraṇa 75

Erő: Testpásztázás – Belső látás

ciddharmā sarvadeheṣu viśeṣo nāsti kutracit |
ātaśca tanmayaṁ sarvaṁ bhāvayan-bhavajijjanaḥ || 100 ||

cit-dharmā: a tudat természetes áramlásának megfelelően; sarvadeheṣu: minden testben vagy testesített formában; viśeṣaḥ: megkülönböztetés, sajátosság, külön; nāsti: nincs ott; kutracit: bárhol; ātaḥ: így, ezen a módon; ca: és; tanmayaṁ: felszívódik a tudatban; sarvaṁ: mind; bhāvayan: megismeri, megvalósítja; bhavajit: megnyerje vagy meghaladja a dualista világot; janaḥ: személyek, lények

Fordítás

A Tudat természetes áramlásának (cit dharmā) megfelelően az összes testben a tudat differenciálatlan, a Tudatban nincs megkülönböztetés vagy specifitás (természetben, minőségben vagy tulajdonságokban). Ily módon, amikor az ember elhelyezi tudatosságát és elnyelődik az összes lényben létező tudatban, megnyeri a dualista világi létet és megvalósítja a nem duális Egységet minden lényben.
(Ez Śambhavopaya.)

Összegzés

Ez a szútra a nem kettősség vagy az Egység élményét adja meg minden lényrel. Sadashiva ezt a szútrát egy gyönyörű szóval kezdi – cit-dharmā, felfedve a hatalmi megnyilvánulást irányító kozmikus törvény szent titkát.

A jóginak mélyen fel kell ismernie, hogy – amint a cit-dharmā, a tudat természetes áramlása – az összes testben, a megjelenés látszólagos, sehol nincs megkülönböztetés vagy sajátosság – sarvadeheṣu viśeṣo nāsti kutracit.

Ahhoz, hogy bármit „specifikusnak vagy különállónak vagy visheshának” lehessen azonosítani, meg kell látni, hogy megkülönböztetett természetű, minőségű, tulajdonságokkal, formával vagy alakkal létezik. Mivel a két szem tisztátalan és korlátozott látással rendelkezik, mindent vishesha észlelünk, különböző tulajdonságokkal. Itt Sadashiva feltárja a tudat végső természetes törvényét – cit dharma, hogy semmi sem konkrét vagy különálló, vishesha nāsti. Egy kis fűszálaktól, egy kis hangyától vagy állattól az emberig az isteni lényekre az isteni lakóhelyeken – minden a Végtelen Tudat, a Sadashiva. Ez a Cit Dharma.

A „Cit Dharma” ebből a kognitív elmozdulásba történő beindításával (deeksha) a Gurutól és a Shaktipāt-től, a hatalom kegyelmi leszármazásától, a jógi felszívódik a mindent átható tudatosságba, a Sadashivába, amely minden lényben létezik – tanmayaṁ sarvaṁ. Így a jógi nyer a kettősség vagy a sokféleség hiányos megismerésének hiányos megismerésén. Más szavakkal, kozmikus látása feltárja előtte a tiszta, nem duális élményt, a shuddha advaitát – amellyel minden testben megvalósítja az Egységet.

Így a nithyananda jógi megtapasztalja önmagát az összes testben, és megmutatja a test szkennelésének erejét – ismerve a belső eseményeket bármely testben, bárhol.

Ez a szútra a testpásztázás hatalmi megnyilvánulásának szent tudománya, amely az igazság bizonyító ereje.

11. „Minden testben vagyok mindenütt”

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, Sutra 104, dharāṇa 81

Erő: Testpásztázás, Távlátás

vihāya nijadehāsthāṃ sarvatrāsmīti bhāvayan ।
dṛḍhena manasā dṛṣṭyā nānyekṣiṇyā sukhī bhavet ॥ 104 ॥

vihāya: túllépni, elhagyni a cseppet; nija-deha: saját test; āsthāṃ: tudatosság, tudatosság; sarvatra asmi: mindenhol vagyok; iti: így; bhāvayan: megismerni; dṛḍhena: szilárdan, integritással; manasā: az elme vagy a belső tér által; dṛṣṭyā: látott; na-anyekṣiṇyā: nem látni sokakat vagy másokat; sukhī: örömteli; bhavet: válik

Fordítás

Hozd el a testtel a befejezést, dobd ki az én-tudatodat a testedből [nija dehāsthaṃ], és fedd fel szilárdan és szilárd elmével, hogy „mindenhol vagyok, sarvatrāsmi. Nem csak ebben a testben vagyok. Minden testben létezem. ”

Látva és átélve ezt a mindent átható egységet, az ember nem lát másokat vagy sokakat, így örömteli lesz.
(Ez Śāktopaya.)

Összegzés

Ez a szútra bemutatja az egység minden testtel és formával való igazságát. Minden hatalmi megnyilvánulás akkor történik, amikor az egység megtapasztalható a Forrással, Sadashivával. Sadashiva felfedi ezt az erőt, hogy megtapasztalja az egységet minden testtel, és megnyilvánítsa Shakti-ját.

Megismerni szilárdan és tisztességesen, és kijelenteni, hogy – „mindenhol vagyok. Nem csak ebben a testben vagyok, minden egyes testben létezem – nija dehāsthāṃ sarvatra asmi iti bhāvayan.

Ezzel a határozott kognitív váltással hozza létre a testtel való befejezést, és dobja le az azonosulást a testével. Így a jógi meg fogja látni és tapasztalni fogja, hogy mindenhol jelen van, és nem fogja látni a „másikat” vagy a „sokakat”, és örömmel megalapozódik Sadashivatvában, Sadashiva terében és lényegében.

Ez a technika a belső látás erejének megnyilvánulásához, amely megnyitja a testpásztázás látását, hogy belenézhessen a belső részekbe, és diagnosztizálhassa önmagát és másokat.

12. Ismerje meg testét (húsát, csontjait), amely tele van kozmikus tudattal

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, Sutra 47, dharāṇa 24

Erő: Test szkennelés

sarvaṃ dehagataṃ dravyaṃ viyadvyāptaṃ mṛgekṣaṇe ।
vibhāvayet – tatasyasya bhāvanā sā sthirā bhavet ॥ 47 ॥

sarvaṃ: egész, egész; dehagataṃ: a testben; dravyaṃ: alkotóelemek, tárgy, anyag, anyag; viyat: feloldódás, felborulás, eltűnés; vyāptaṃ: beborítva, feltöltve, átitatva; mṛga-akṣaṇe: Ó gazella egy szemet nézett (Devi); vibhāvayet: miután megállapította; tatah: így; tasya: az övé; bhāvanā: tudatosság, megismerés, tudatos érzés; sā: ez, ő; sthirā: szilárd, stabil; bhavet: válik

Fordítás

Ó gazella szemű, fel kell ismerni, hogy az alkotórészek vagy az anyag az egész testen belül, például a csontok, a hús stb. mint a kozmikus tudat által elárasztott és telített Sadashiva. Miután ezt meggyőződtük, az egységnek ez a tudata és megismerése [Sadashivával] szilárdan megalapozódik és a testen keresztül megnyilvánul.

Összegzés

Sadashiva felfedi azt a technikát, amely szilárdan megalapozódik a Kozmikus Tudattal való Egységben. Az Egység ezen szilárd, stabil tapasztalata révén minden hatalom erőteljesen megnyilvánul a Yogi testén keresztül.

Ez a szútra kognitív váltás, amelyet meg kell tartani. Tudja meg, hogy – „az egész testem alkotóelemei, mint például a csontok, hús, szervek, bőr stb. mindet áthatják, telítették és megtöltik a kozmikus tudatosság, Sadashiva”.

Amikor ezt a végső igazságot megérezzük és megismerjük, a Sadashiva hatalmai a testen és az ébredt tiszta tudatosságon keresztül kezdenek megnyilvánulni, a jógi testében vagy bármely más testben létező Sadashiva feltárja és megmutatja a test belső lényegét és funkcióit.

13. Vizualizálja a testet, amikor azt üresen borítja a bőr

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, Sutra 48, dharāṇa 25

Erő: Test szkennelés

dehāntare tvagvibhāgaṃ bhitti bhūtaṃ vicintayet ।
na kiñcidantare tasya dhyāyann-adhyeyabhāg bhavet ॥ 48 ॥

dehāntare: a testben; tvak-vibhāgaṃ: bőrrész; bhitti: fal, felület; bhūtaṃ: lét, létező; vicintayet: meg kell ismerni; na: nem; kiñcid: bármi; antare: belül; tasya: ez; dhyāyan: a nyugodt tudatosság által így; adhyeya: a tudó, Sadashiva megismerése; bhāk: tetszik, így; bhavet: válik

Fordítás

(vagy) Képzelje el, hogy teste be van zárva, a bőre felülete alátámasztja, és a bőrön belül nincs semmi, üres. Ilyen nyugodt tudatosság által az ember megismeri és eléri az egész testi anyag tudóját, aki a forrás lényeg – Sadashiva -, aki nem ismerhető meg.

Összegzés

A 47-es és a 48-as Szútra össze van kötve.

Ez a szútra egy másik technika, amellyel megtapasztalhatja a Sadashivával való egységet a test körüli kognitív elmozdulás létrehozásával.

Ezzel megnyilvánul a testtel való egység ereje, és közvetlenül belenézhet bármely testbe, és megnyilvánulhat a test szkennelésének, diagnosztizálásának és gyógyításának ereje.

Képzelje el, hogy egész testét körülveszi a bőrfelület – dehāntare tvag vibhāgaṃ bhitti, és a bőrön belül semmi nem létezik – na kiñcid antare. Nincsenek szervek, hús és csontok vagy bármi más benned. Ami belül létezik, túl van a felfogáson. Ezzel a megismeréssel eljut az ember minden test legfelsõbb tudójához, Sadashivához.

14. Rögzítse Akasha-t, érje el a Végtelen Teret és Erőt

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, 84. szútra, dhāraṇa 61

Erő: Akashic olvasás / Távoli megtekintés – Akasha végtelen ereje

ākāśaṁ vimalam paśyan kṛtvā dṛṣṭiṁ nirantarāṃ |
stabdhātmā tat-kṣanād-devi bhairavam vapur-āpnuyāt || 84 ||

ākāśaṁ: ég, éteri tér, határtalan ég; vimalám: makulátlan, tiszta; paśyan: miután nézett, látott; kṛtvā: megtette; dṛṣṭiṁ: látás; nirantarāṃ: állandóan minden rés nélkül, folyamatosan; stabdhātmā: állandó, mozdulatlan belső tér; tat-kṣanāt: egyszerre, abban a pillanatban; devi: kedves devi; bhairavám: bhairava, végtelen tér és hatalma; vapuh: test; āpnuyāt: válik, eléri

Fordítás

A makulátlan végtelen éteri teret, az égen és a felhőkön túli ākāśa-t nézve, pislogás nélkül, folyamatosan meg kell erősítenie a tekintetét (a harmadik szemtől), és a testet és a belső teret állandósá és mozdulatlanná kell tenni. Ebben a pillanatban, ó Devi, az ember eléri a Végtelen Tér, Bhairava természetét és erejét.

Összegzés

Sadashiva kezdi feltárni az Akasha-val, az éteri térrel, a Kozmosz vagy a Pancha Mahabhuta legfinomabb és legerősebb elemi energiájával kapcsolatos erőket. Mindent áthat, nincs határa, ez a Végtelen. Az Akasha-ban rögzítik a Kozmikus Archívumot, a múlt, jelen és jövő történéseit és tapasztalatait. Az egység az Akasha energiával, aki Sadashiva, mint Kaalabhairava, az Idő és Tér Ura, megmutatja az embernek a kozmikus archívumok közvetlen látását és kinyilatkoztatásait. Ez az akashi olvasás ereje, amely egy jógiban a harmadik szem felébresztésének magasabb frekvenciáiból nyilvánul meg.

A Paramahamsa Nithyananda, mint Kalabhairava energiája, nemcsak az Akashic Records-ot tárja fel, hanem áldásként megváltoztathatja a múltat ​​és átírhatja a jövőt egy személy számára. Ebbe a rendkívüli hatalomba avatja tanítványait, ahol az Akashával való tiszta egységben létrehozott jógi egyszerűen elolvashatja az Akasha-ból kinyilatkoztatott szavakat.

Az Akasha a tiszta tudat, a kozmikus vászon, amelyre az Idő tintája minden gondolatot, eseményt, történést rányomtat, és rögzíti a hosszúság – verbalizáció, szélesség – vizualizáció, mélység – megismerés, valamint idő és tér minden dimenziójában. Azáltal, hogy összefonódik a Paramahamsa Nithyananda – Shaktipāta egységgel, a jógi harmadik szeme, amely Kalabhairava harmadik szeme, arany betűkkel tárja elénk a kinyilatkoztatásokat minden érdeklődőről.

ākāśaṁ vimalam paśyan – nézd meg az éteri teret, Akasha-t az égen és a felhőkön túl. Meg kell nézni a valóságot, ahogy az az Akasha-ban van. Az ég és a felhők az észlelt valóság, ez a normális látás a formák és alakok két szemével.

Amikor a Harmadik Szem erőinek emelt szintjeire avatják, közvetlenül belenézhetünk a legfinomabb energiába, az Akasha-ba, amely tiszta, makulátlan, tulajdoníthatatlan kozmikus látásmóddal rendelkezik, amely behatol az égen vagy a felhőkön túlra, az ember észlelésén túl,

kṛtvā dṛṣṭiṁ nirantarāṃ – meg kell erősítenie a tekintetét (a harmadik szemtől) anélkül, hogy folyamatosan pislogna,

stabdhātmā tat-kṣanād – Ezzel egyszerre tegye egyenletessé és mozdulatlanná az ember testét és belső terét.

bhairavam vapur-āpnuyāt – Ebben a pillanatban az ember eléri a Végtelen Tér, Bhairava természetét és erejét.

Ez megmutatja KalaBhairava őserejét, az Akashi olvasmányokhoz való hozzáférés hatalmát.

15. Tapasztalja meg az Ākasha-t, a végtelen teret a koronájában és a megnyilvánuló Bhairava-t és hatalmait

Shaastra Pramana: Vijñāna Bhairava Tantra, 85. szútra, dhāraṇa 62

Erő: Távlátás / Akashic olvasás

līnaṁ mūrdhni viyat-sarvaṃ bhairavatvena bhāvayet |
tat sarvaṃ bhairavākāra tejas-tattvaṃ samāviśet || 85 ||

līnaṁ: felszívódott; mūrdhni: homlokán, korona; viyat: tér; sarvaṃ: mind; bhairavatvena: a bhairava tér által; bhāvayet: szemlélődj, ismerd fel; tat: az; sarvaṃ: mind; bhairavākāra: bhairava formájában; tejas-tattvaṃ: az önvilágító fény lényege; samāviśet: belépett

Fordítás

Szemlélni kell az egész éteri teret, Ākāśát, amely Bhairava természete – a Forrás Tudat, mintha áthatja és elnyelné a fej koronájában. Ezután az ember mindent a Végtelen Bhairava alakjában él át, és bekerül a végtelen mindent átható természetének és hatalmainak önfényes fényébe.

Összegzés

Csak képzelje el, hogy az egész Ākasha, az Éter Tér a koronájában található. Ismerje fel, hogy olyan végtelenül széles, mint az ég korlátok nélkül, abszolút széles és határtalan. Koronaközpontod ugyanolyan végtelen lett, mint Akasha, egységgé vált Akasha-val – līnaṁ mūrdhni viyat-sarvaṃ.

Ez az Akasha valóban a Bhairava természete, a Forrás, a saját tudatossága, és ott válik Eggyé a Bhairavával, befogadódik Bhairavába.

A Végtelen Akashával, aki Bhairava-val való egység ebből a tapasztalatából a jógi mindent Bhairava formájában és lényegében él át – tat sarvaṃ bhairava ākāra. Erről a térről az ember bekerül az önvilágító fénybe – tejas-tattvaṃ samāviśet, és így megnyilvánul Bhairava végtelen, mindent átható természetének hatalma – az Akashi Olvasás ereje.

A jógi eggyé válik az éteri térrel, és hozzáfér az Idő tengelyéhez. A kozmikus kinyilatkoztatások arany betűkkel jelennek meg, amelyet a Bhairava tárt fel számára.